learning, Tableau

Advanced Analitics – Tableau

Találtam ma egy érdekes játékot a Tableau.com-on: “An interactive analytics game“.

Kiválaszthatod, h melyik típusú elemzőnek érzed magad, és ennek megfelelő kérdéseket kapsz, amiket a feltöltött wb segítségével meg is válaszolhatsz 😉 Ha kész, jöhetnek a kis videók a megoldással, vagy ha elakadtál, segítségül hívhatod őket.
Én megnéztem mind a 4 típust, mert érdekelt, mi a különbség – cuki a felosztás, de én ajánlom legalább megnézésre az összeset.

Nekem nagyon tetszettek az 1 percnél is rövidebb videók, mert ötleteket adnak, és nem rabolják az időt a túl részletes magyarázattal. A feladatok pedig éppen beleférnek a napi gyakorlásra szánt időbe.

1 thought on “Advanced Analitics – Tableau”

Leave a Reply

